fredag den 29. oktober 2010

Glæden ved mad

Nadia - på Twitter med brugernavnet foodfanatic_dk - har med sin blog vist en kæmpe madglæde. Hun fortjener stor ros for det engagement hun udviser på sin blog med masser af inspiration, opskrifter og madideer.

Som med så mange andre Twitter-brugere er det TILFÆLDIGHEDER der gør, at vi bliver opmærksomme på nye bloggere. Et spændende univers åbner sig med den blog du kan få adgang til hvis du følger Nadias RSS-feed.

Netop nu fører hun konkurrencen med 1.098 stemmer, men nummer to er lige i hælene på hende. Jeg vil gerne opfordre alle, der læser denne blog til at stemme på Nadia. Få også gerne venner og familie til at stemme på hende. Jeg har allerede tweetet for at hjælpe hende, og jeg kan glæde med følgende citat fra hendes blog, hvis Nadia vinder.

Jeg har læst, at andre deltagere har brugt aviser og radio til at få stemmer, så jeg har brug for jeres hjælp. Jeg lover til gengæld at betale jer tilbage med fantastiske opskrifter og lærdom fra mit ophold på Ballymaloe, hvis jeg vinder.

Kilde: http://www.foodfanatic.dk/jeg-fører/


Hvis du gerne vil være med til at hjælpe Nadia med at vinde konkurrencen, så klik på dette link.

God weekend. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar