lørdag den 22. februar 2020

Der er mange slankekure - nogle bedre end andre

Vi mennesker må bare erkende én ting her i livet: der findes mange slankekure, og nogle er bedre end andre. Vi er meget forskellige, har unikke modeller, der matcher os bedre end andre. Alle vægttab er forbundet med ændringer. Nogle kortsigtede og andre mere langsigtede...

Derfor er jeg også ganske tøvende med at anbefale nogen specifik slankekur her på bloggen, men jeg nævner gerne forskellige varianter, så du selv - som læser - kan afgøre hvad der passer dig bedst.

I dag vil jeg nævne Spis din vægt, som du kan læse mere om ved at klikke på dette banner:

Spis din vægt - stabilt vægttab i små bidder


Hvorvidt kuren vil virke bedre end andre for dig ved jeg ikke, men jeg er meget spændt på en kommentar her på bloggen, hvis du får gode resultater med en af de kure jeg nævner.

Fortsat god weekend herfra til alle. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar